بخش دوم سوال قرن

سلام دوستان عزیز
امیدواریم سالم و سرحال باشید و در عین حال مرحله اول سوال قرن را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید.
در ادامه فایل مرحله دوم سوال قرن در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما طبق برنامه داده شده برای پاسخگویی به این مرحله تا 15 فروردین زمان دارید.

دانلود توضیحات بخش دوم سوال قرن 

 

  • لطفا قبل از شروع به برنامه‌نویسی حتما فایل توضیح همراه کدها را به خوبی مطالعه کنید.
  • لطفا برای ارسال پاسخ این مرحله فایل کدهای قرار‌ داده‌شده در همین فایل را پس از کامل‌کردن دوباره در پوشه‌ای به نام تیم خود فشرده کرده و برای ما ارسال نمایید
  • توجه کنید از این لحظه به بعد به پاسخ‌هایی که برای مرحله اول تمرین ارسال شود نمره تعلق نخواهد گرفت ولی نگران نباشید بخش اول پیش نیاز این بخش نیست و در صورت جواب ندادن به آن به طور کامل حذف نخواهید شد. تنها نمره آن بخش از تمرین را از دست میدهید. حتی اگر نتوانستید به بخش اول تمرین پاسخ دهید سعی کنید به این بخش پاسخ دهید و نمره سایر بخش ها را کسب کنید.
  • خبر خوشی هم که برای شرکت‌کنندگان سایکوفیزیک به خصوص شرکت‌کنندگان قطب خرم آباد داریم و آن هم اینکه ویدیو آموزش کامل کار با سایکتولباکس تا چند روز آینده برای شما بر روی سایت و کانال قرار می‌گیرد که می‌توانید با دیدن آن در کنار جزوه به راحتی این تمرین را انجام دهید. برای بخش آردویینو نیز می‌توانید از ویدیوهای قرار داده شده در جزوه الکترونیک استفاده کنید(پیشاپیش بابت حجم زیاد ویدیو عذر خواهی میکنم ولی برای پوشش تمام مطالب گفته‌شده در کارگاه در زمینه سایکتولباکس چاره دیگری نبود)
  • در صورت وجود هرگونه سوال لطفا با ایمیل های قرار داده شده در فایل توضیحات همراه تمرین ایمیل دهید.

 

موفق و پیروز باشید
تیم برگزاری مسابقات علوم اعصاب شناختی