فیلم کارگاه‌های آموزشی

سلام دوستان عزیز
از آنجایی که به دلیل شرایط پیش آمده قطب خرم آباد امسال تشکیل نشد، دانش آموزان شرکت کننده در این قطب می توانند با مشاهده فیلم های زیر تا حد خوبی درباره کارگاه ها اطلاعات کسب کنند و با خواندن جزوات در کنار این ویدیو ها تا حد خوبی با مطالب ارائه شده در کارگاه ها اآشنا شوند. از آنجایی که محتوای ویدیو ها در بعضی موارد کمی متفاوت با مطالب جزوه ها و مطالب ارائه شده در کارگاه ها می باشد دیدن ویدیو ها باید با مطاله جزوه های ارائه شده برای کارگاه ها همراه باشد.
دیدن این فیلم ها علاوه بر شرکت کنندگان قطب خرم آباد به شرکت کنندگان سایر قطب ها نیز توصیه می شود زیرا در برخی موارد شامل نکات مفیدی است که ممکن است برای کسانی که در کارگاه ها شرکت کردند نیز مفید باشد.
پاسخگویی به بخش اول سوال قرن کاملا با مطالعه جزوه ها و دیدن این ویدیو ها به راحتی امکان پذیر است بنابراین انتظار می رود تمام شرکت کنندگان حتی شرکت کنندگانی که در کارگاه حاضر نبودند بتوانند با مطالعه این ویدیو ها و خواندن جزوات به سوالات پاسخ دهند. علاوه بر این مطالب گفته شده در ویدیو ها در کنار جزوه الکترونیک و حافظه تمارین این کارگاه ها را نیز پوشش می دهد.
برای کارگاه آمار که در این ویدیو ها پوشش داده نشده و همچنین بخش هایی همانند سایکتولباکس در کارگاه سایکوفیزیک و آردویینو در کارگاه الکترونیک که در ویدیو ها موجود نمی باشد، هنگام نیاز به استفاده از آن ها در بخش های بعدی سوال قرن منابعی نیز برای شرکت کنندگان قطب خرم آباد معرفی می شود تا بتوانند همانند سایر شرکت کنندگان به سوالات پاسخ دهند.
*این ویدیو ها مربوط به آرشیو مسابقات دانشجویی علوم اعصاب شناختی می باشند. بنابراین اگر در حین ویدیو ها تکلیفی داده می شود یا گزارشی خواسته می شود، این تکالیف مربوط به مسابقات دانشجویی علوم اعصاب می باشد و شما نیازی به انجام آن ها ندارید

موفق و پیروز باشید
تیم برگزاری مسابقات علوم اعصاب شناختی

کارگاه های آموزشی مسابقات دانش آموزی

کارگاه عمومی

جهت دریافت فایل کارگاه عمومی بر روی این لینک کلیک کنید

کارگاه سایکوفیزیک

کارگاه پردازش سیگنال

کارگاه الکترونیک

کارگاه الکتروفیزیولوژی