مرحله دوم (پروپوزال) هفتمین دوره مسابقات (۹۸-۹۹)

سلام دوستان عزیز

ضمن تبریک به تیم های برگزیده که در مرحله ی دوم همراه ما خواهند بود، نحوه ی برگزاری مرحله ی دوم مسابقات علوم اعصاب شناختی را اعلام میداریم:

شما در این مرحله باید پیشنهاد طرح پژوهشی (پروپوزال) ای که قرار است در تابستان سال جاری انجام دهید را ارائه دهید. برای این منظور تا تاریخ پانزدهم خردادماه فرصت دارید، فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید.

فرم پروپوزال

برای راهنمایی و کمک به شما عزیزان جهت انتخاب موضوع و مسیر پژوهشی مناسب، برای هر یک از گروه های برگزیده یک سرپرست در نظر گرفته شده که از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود. سرپرست هر تیم تا پایان هفته از طریق آدرس ایمیلی که در فرم مشخصات ارسال کرده اید با شما تماس می‌گیرد.

به منظور بازدهی بیشتر و هدفمند شدن ارتباط با سرپرست ها، شما حداکثر 5 بار می توانید پروپوزال خود را به آنها ارسال کرده و راهنمایی های لازم جهت بهتر شدن آن را دریافت کنید.

بدیهیست در ابتدای کار پیشنهادات خام بوده و رفته رفته در مسیر بهتر شدن قرار می گیرند، بنابرین در قدم اول سعی کنید صبور باشید و پس از بررسی جوانب، مانند محدودیت های زمانی و ابزاری، یک عنوان را پیشنهاد دهید تا بهتر بتوانید از مشاوره ها بهره مند شوید.

منتظر شنیدن ایده های هیجان انگیز و جذاب شما هستیم.
گروه برگزاری مسابقات علوم اعصاب شناختی